מאין יבוא עזרי....? (או- מאיפה אני שואבת השראה)


לפעמים אני ממש רוצה לעבוד, כולי אנרגטית ומוכנה לעבודה- השולחן נקי ומסודר, הכנתי את הכל אבל, אני תקועה.

לא יודעת מאיפה להתחיל ואיך להמשיך ומרגישה חסרת אונים.

לכל אחד מאיתנו זה קורה בשלב כלשהו או אחר בעבודה שלו ומרגיש שהוא לא מתקדם, או לא מתקדם מספיק מהר.

אז מה עושים? מתחילים לחפש מקורות השראה.


לפעמים יום שלם של מעקב אחר אנשים אחרים, סיבוב בחוץ, קריאה- יכולים לפתוח את העיניים ובגדול. חשוב להקדיש לזה זמן ולא בדוחק, וגם לקחת אתכם דף או מחברת או פנקס ועט בשביל לכתוב את הרעיונות. אפשר גם לצלם בשביל לזכור.

קריאת ספרים– קריאה פותחת את הראש ומרחיבה את הידע וידע כאמור הוא כח. מלבד העובדה שהיא מלמדת אותנו דברים חדשים, מכניסה לחיינו דמויות וסיפורים שמעוררים את הדמיון ואת החשק ליצור. ועם החשק בא התיאבון 🙂

טיול בחוץ או נסיעה ברכבתאנשים וסיטואציות עוזרים לפתח רעיונות. צאו לטיול רגלי בחוץ, לחדר כושר, לנסיעה קצרה ברכבת. תסתכלו מסביב ותופתעו לראות כמה תגלו. (רק מלכות לרכבת שתגיע אני כבר כותבת ארבעה פוסטים שונים!)

סיעור מוחותתיפגשו עם מכרים שלכם או אפילו מכר אחד שעובד בתחום שלכם או בתחום דומה ושבו איתו על דברים שתקועים לכם. סיעור מוחות עוזר רבות לשני הצדדים.

 עבודה מחוץ לבית בבית קפה או בחלל משותףלפעמים העבודה לבד בבית או במשרד עוצרת או אפילו תוקעת את היצירתיות. קחו לכם בוקר אחד לעבודה בבית קפה או עבדו בחלל משותף אפילו באופן חד פעמי עם אנשים אחרים להכיר, לדבר, לעבוד ביחד ולשאוב רעיונות.

שיטוט באתריםכנסו לאתרי חדשות, אתרים בתחום שלכם, קראו ולימדו. כמו שכבר אמרתי- ידע זה כח! זה גם מקור השראה בלתי נדלה.

אתרי תמונות חינמיותבעיקר אם נתקעתם בעיצוב או בפוסטים במדיה החברתית- כנסו לאתרים חינמיים והציצו בתמונות. ביימו את התמונות שאהבתם והפכו אותן לאישיות והשתמשו בהם.

 מעקב אחר המתחרים- תמיד כדאי לדעת מה עוד אנשי מקצוע בתחום שלכם עושים וללמוד מהם. זו לא העתקה! לימדו, קראו, בדקו מה עובד להם ונסו ליישם אצלכם בהתאם.

 לנקות את הבית לנקות את הראשקל כמו שזה נשמע. ברגע שמנקים את סביבת העבודה או אפילו מתפנים רגע לעבודות הבית מנקים את הבית מנקים את הראש ואז הוא פתוח לרעיונות חדשים.

ולא פחות חשוב- לזכור מה הביא לכם את ההשראה ולהשתמש בזה לפעם הבאה!




חן קרופניק-יח"צ ועוד




מצאו אותי בפייסבוק



עקבו אחרי באינסגטרם



ואני גם בלינקדין


.



תגובות