קסם של עוגייה

הרבה דברים למדתי במהלך חיי הבוגרים, ואף פעם לא הרגשתי שאי מבזבזת את זמני בללמוד עוד משהו ולהתמחות בעוד תחום. להיפך, מבחינתי ידע זה כוח! 

וכל דבר שלמדתי, לומדת ואלמד- יכול לעזור לי בעתיד. כך גם עם לימודיי הקונדיטוריה בהם השקעתי שנים לא מעטות בארץ וגם בחו"ל.אמנם הכי הרבה שאני אופה היום זה לילדים ולמשפחה אבל לפעמים יש אירוע קטן או גדול ללקוח ואני יכולה לסגור לו את הפינה הזו באהבה. הידע שרכשתי, היכולת שלי לאפות עכשיו מלאי של עוגיות , עוגה וגם מאכלי חגים מיוחדים תמיד בא לטובתי ועוזר לי גם עם לקוחות כך שמבחינתי זה היה שווה כל רגע.




בכל פעם שאני נתקלת במישהי או במישהו שעוסק בתחום אני מורידה בפניהם את כובע (השף) כי קל זה לא. זה רחוק מקל. זה חומרי גלם יקרים, זה לבדל את עצמך, זה לדייק בכמויות זה שעות על הרגליים, זה לתמחר נכון ולהרוויח בקושי.... ובכל זאת- הזיק הזה בעיניים של אהבת המקצוע- של הריח הממכר של העוגיות שיוצאות מהתנור, של העיצוב המדויק של העוגה, של הפנים של האנשים המתמוגגים מהטעם- כל אלו שווים את זה!

השבוע יצא לי לעשות אייטם למקומון על מוצרים לפורים. אני לרוב לא מבקשת את המוצרים לסיקור, תופתעו אבל אני לא חייבת שכל הסלון שלי יהיה מלא במוצרים שנתנו לי במתנה רק בשביל להבין שהם שווים המלצה- אבל יש כאלה שצריך לבדוק מקרוב, כמו העוגיות של קרן מ 'קסם של עוגייה'.

קרן הביאה לי מארז לקישוט עוגיות ברויאל אייסינג- מארז שמכיל בדיוק את מה שצריך לפעילות- עוגיות בצורות שקשורות לחג, סוכריות צבעוניות, קישוטים מבצק סוכר, ורויאל אייסינג צבעוני מוכן לזילוף בשקים. הכל בקופסא מהודרת שאפשר להעניק מתנה (ביחד עם הנחיות והוראות והצעות לקישוט) וכל עוגייה ארוזה בנפרד כך שאפשר לחלק בנפרד. כמובן שהיתי חייבת לטעום, ואם כבר אני חוטאת מכך שאני לא אוכלת עוגיות אז לפחות עם עוגייה של קרן. היתי צריכה להתאפק לא לאכול את כולן...


אני מעריצה את קרן על היכולת לייצר כזה מארז, פשוט אבל מדויק, טעים ובמחיר מעולה, כזה שיהיה כיף לרכוש בחג וגם לתת מתנה כמשלוח מנות. ובכלל, על העיסוק בקונדיטוריה לו שמורה פינה חמה (וטעימה במיוחד) אצלי בלב.
חן קרופניק, יח"צ ועוד.
מוזמנים לעקוב אחריי בפייסבוק
ואני גם באינסטגרם

תגובות