איפור עסקי


אני מודה, כשאני יוצאת למסיבות או מסתובבת עם חברות או לבד- זה נורא נחמד ומחמיא שחושבים שעוד לא עברתי את גיל השלושים. לעומת זאת, כשאני מסתובבת עם הילדים ומעירים לי כאילו אין לי ניסיון של כעשור בלהיות אמא שלהם וכשאני מגיעה לפגישה לא לוקחים אותי ברצינות זה מעצבן מאוד וגם מוריד מהביטחון העצמי שלי.
כבר מזמן הבנתי שאם אני רוצה שיתייחסו אליי כמו אשת עסקים עצמאית מצליחה ובעלת משרד משגשג- אני צריכה קודם כל להיראות ככה ולשדר את זה -הרי את ההוכחות והנתונים יש לי בכל מקרה. אז עברתי הדרכת סטיילינג ושידרגתי את הארון שלי והתחלתי להתלבש בהתאם. אבל זה לא הספיק.
ואז החלטתי שהגיע הזמן ללמוד איך להתאפר. אני אישה פרקטית, אני אוהבת ללמוד פעם אחת וליישם לאחר מכן בעצמי. למדתי איפור בכל מיני שלבים בחיי ובכל פעם הם התאימו למה שעשיתי ואיפה שהיתי באותו רגע נתון אבל אף פעם לא עברתי סדנא של תכלס שתלמד אותי את הבסיס ואת הטיפים הרלוונטיים בכדי שאוכל להמשיך ליישם בבית בעצמי. ואז הגעתי לסדנא של יערה הוד.
יערה אמנם לא מתמקדת באיפור עסקי אבל בסדנא שלה היא עוברת בסבלנות אין קץ בין אישה לאישה ומסבירה לה מה מתאים לה, כמה למרוח איפה למרוח מה להבליט ואיך להסתיר- בדיוק מה שהיתי צריכה! היא גם עברה איתי על תיק האיפור, זרקה את מה שמקולקל, לימדה אותי מה לא מתאים לי ומה לקנות -כדי שאקנה בחוכמה ולא סתם כמות של מוצרים שלא טובים עבורי.
הסדנא היא הדרכה מעשית- יערה מסבירה על חצי מהפנים ואז כל אחת משלימה את החצי השני ומתנסה בסוגי טכניקות ולומדת מה הכי מתאים לה.
יצאתי מאופרת להפליא והתבאסתי ללכת לישון כשאני כל כך מושקעת! למחרת בבוקר התאפרתי לפי השלבים והטיפים שהיא נתנה ויצא לי פשוט נהדר! עד כדי כך שכל מי שראה אותי החמיא לי- כלומר, זה עבד. וזה כמובן תרם לביטחון שלי ולהרגשה ואני יודעת כמה השפעה יש לזה על המראה החיצוני.
כשאת יפה את מרגישה טוב וכשאת מרגישה טוב את יפה 😊😊 😊
כמובן שלא אוכל להסביר את כל מה שהיא לימדה בסדנא שלה אבל בהחלט אשתף בכמה טיפים חשובים, לכל השאר- ממליצה לכן להירשם לסדנא הבאה או להזמין אותה אליכן.
1.      המוצרים הכי חשובים שצריכים להיות לך בתיר האיפור: מברשות איפור מותאמות, מסקרה, סומק, מייקאפ.
2.      אודם אמיד לא מתאים בגילאים מאוחרים כי הוא מייבש את השפתיים ומבליט את הקמטוטים. עדיף אודם עם לחות ולמרוח מעט מייקאפ על השפתיים לפני ופודרה מעל בשביל לקבע אותו. (מחזיק פחות זמן אבל מספיק זמן ולא מייבש את השפתיים)
3.      מייקאפ, קונסילר, צלליות- הכל מניחים בטפיחות ומריחות קלות וזה מחזיק הרבה יותר זמן!
4.      מאפרים או עיניים או שפתיים באופן בולט ולא את שניהם. אם אתן ממהרות או לא אוהבות יותר מדי איפור- מספיק מסקרה ומעט קונסילר ומייקאפ מעל העפעף במקום צללית- לא תאמינו איך זה מאיר את העין ומוסיף למראה הכללי.
5.      חוץ מאיפור חשוב ביותר להקפיד על שגרת טיפוח של הסרת איפור, שטיפת הפנים בסבון, מריחת קרמים וסרומים.
6.      הכי חשוב- להתאים את כל המוצרים מקרם הפנים דרך סוג המסקרה ועד צבע האודם- לסוג העור שלך, והגוון שלו.
נכון, אלו ממש טיפים בקטנה (ואני כתבתי המון בסדנא כי לא רציתי לשכוח שום פרט!) אבל הם ממש חשובים וכל אחד מהם הוא שינוי משמעותי- באמת שלא ידעתי עד כמה, אז מצרפת את התמונות שתראו בעצמכן...



יערה גם מאפרת לאירועים ולתמונות תדמית וגם מעבירה הדרכות מותאמות לנערות, לכל הפרטים:
ואם בא לכן לראות מקרוב איך אני מיישמת את כל מה שלמדתי, בואו ניפגש 😊

חן קרופניק-הבית להתפתחות

יחסי ציבור ותקשורת שיווקית. 

מצאו אותי בפייסבוק

עקבו אחרי באינסגטרם



תגובות