'צור קשר' (ונחזור אליך ב2029)


בכל פעם שאני נתקלת במוצר או שירות חדש, או לאחר שפגשתי איש מקצוע שלא הכרתי קודם לכן-הדבר הראשון שאני עושה זה לחפש אותו ברשת. לא תמיד אני לוקחת כרטיס ביקור, לא תמיד אני זוכרת איפה שמרתי את כרטיס הביקור שלי ומבחינתי בשנת 2019 זה הכי הגיוני בעולם שאמצא את אותו נותן שירות ברשת.
אבל זה לא מספיק להיות ברשת-זה לא מספיק שיש לכם אתר או עמוד פייסבוק עסקי או כל רשת חברתית אחרת- לא פחות חשוב זה שיופיעו בהם במקום בולט ובאופן ברור- כל פרטי ההתקשרות שלכם, בכדי שיהיה קל ליצור איתכם קשר.
הסיבה היא פשוטה- אני יכולה לקום ולחפש את כרטיס הביקור שקיבלתי. אני אפילו יכולה לצלצל ל144 (כן, הם עוד קיימים!) ולבקש טלפון של חברה כלשהי. אבל הרבה יותר קל, זמין, ומהיר-ובהחלט יותר יעיל- לעשות שימוש בפרטי ההתקשרות שמצאתי ברשת. זאת, בהנחה שאכן מצאתי כאלה.
צור הקשר’ הוא סוג של כרטיס ביקור ולקוח פוטנציאלי לא צריך לעבוד קשה, או לעבוד בכלל-על מנת למצוא איך להגיע אליכם. כמו כן,חשוב שתזכרו לענות וכמה שיותר מהר שכן אם יצרו איתכם קשר ולא עניתם זה ממש כמו שלקוח יכנס לחנות וישאל שאלה והמוכר יתעלם ממנו ויתעסק במשהו אחר.

כמה טיפים חשובים ליישום ב'צור קשר':
1.      אם יש לכם מדיה חברתית עדכנו אותה עם כל פרטי ההתקשרות שלכם – טלפון, מייל, אתר, שעות פתיחה אם יש. קשרו דף אישי לעסקי בכדי שתמיד יוכלו למצוא אתכם לפי השם או לפי העסק.
2.      באתר שלכם דאגו שברובריקה של 'צור קשר' גם תופענה על דרכי ההתקשרות וגם אפשרות להשאיר פרטים. מומלץ שבמספר מקומות באתר תהיה אפשרות ליצור קשר ולא רק בדף יצירת קשר עצמו.
3.      תדאגו לעדכן את פרטי ההתקשרות שלכם באופן קבוע- אם החלפתם מייל, עדכנתם אתר, שיניתם טלפון.
4.      תחזרו! אם לקוח השאיר פרטים ולא חזרתם- הוא כבר עבר הלאה. אם הוא התקשר או שלח מייל ולא חזרתם אליו- הוא כבר מצא נותן שירות אח, סביר להניח מתחרה שלכם.

בעידן שכולו עכשווי ומיידי, ‘צור קשר’ צריך לעמוד בסטנדרטים ולהיות מהיר ויעיל ובעיקר נוח ליצירת קשר.
מוזמנים לבדוק אותי ביצירת קשר 😊

חן קרופניק-הבית להתפתחות

יחסי ציבור ותקשורת שיווקית. 

מצאו אותי בפייסבוק

עקבו אחרי באינסגטרם


תגובות