אשת עסקים בכפכפי אצבע


אם בעבר כפכפי אצבע היו מיועדים לבית ולמכולת ובמקרה הטוב לשוק- בשנים האחרונות הם נהיו פופולאריים ואופנתיים במיוחד. מגוון צבעים ועיצובים מאפשרים לנעול כפכפי אצבע לכל מקום.

השאלה אם אני, שרגילה לעקבים, שעברתי קורס איפור על ידי מאפרת מקצועית בכדי להיראות במיטבי לכל פגישה ולכל אירוע, שיש לי סטייליסטית אישית שאומרת לי מה ללבוש ולאן- שמציגה את עצמי כמנהלת משרד (וכזו אני באמת) האם אני יכולה להגיע לפגישות עסקיות עם כפכפי אצבע?
לא מעט פעמים שאלתי את עצמי את השאלה הזו- ולא רק על כפכפי אצבע.
אין ספק שנראות זה לא הכל, אבל היא בהחלט חשובה, בעיקר במפגש ראשון. 
כמו כן יש הבדל בין פגישה בבית קפה עם לקוחה ותיקה שהיא כבר חברה לבין מפגש עם מנהל משרד אצלו במשרד וגם בין פגישה עם אורח מחו"ל- וגם פה תלוי מאיפה הוא מגיע.
אבל נראות, כמו כל דבר- היא שונה בין אדם לאדם ומכיוון שבישראל אין ממש קוד לבוש או הנחיות ברורות מה אסור ומה מותר (בתיכון בארצות הברית לדוגמא היה אסור גופיות, סמלים ולטיולי בית ספר במוזאונים אפילו אסרו עלינו ג'ינס!)אני בכל זאת בעד לכבד את המעמד.
וזה אומר- להתלבש כמו שצריך, לא חשוף מדי ולא קצר מדי. להקפיד על גיהוץ והתאמה. איפור מוקפד, תסרוקת מוקפדת, היגיינה (הרבה אנשים שוכחים...) ואצלי- עקבים.
שני דברים הפריעו לי לאחרונה -האחד, שאין לי כוח באוגוסט להקפיד כל הזמן על עקבים ואולי אני מרגישה גבוהה ומרשימה יותר אבל לפעמים זה סופר מיותר, ומה גם שהזיעה והלחץ לא עושים לי טוב לעור הפנים מה שגרם להתקפי פצעונים שהאיפור- ככל שהקפדתי, לא ממש הסתיר.
אז מה אני עושה?
הרי להגיע לפגישה עסקית עם חצ'קונים של מתבגרת וכפכפים לא ממש לעניין...
1.      הלכתי לטיפול פנים. כזה מפנק ומרגיע, לבדיקת העור, לטיפול בו ולהתאמת מוצרי טיפוח כמו שצריך. דליה מקס, קוסמטיקאית מדהימה טיפלה בי כאילו אני מינימום מייגן מרקל והוסיפה גם עיסוי מפנק ומרגיע בצוואר, כתפיים וידיים. שלמות.
2.      התייעצתי עם הסטייליסטית שלי- גלי זהר כדי להחליט אילו כפכפי אצבע מתאימים ליציאה לפגישה ומה ללבוד איתן כדי לא להיראות כאילו אני יוצאת לקניות בשוק, ועל אילו לוותר ולהשאיר לשוק.
3.      עברתי על כל הטיפים השווים של המאפרת הצמודה יערה הוד להסתרת אדמומיות ופיגמנטציה והוספתי 'מייקאפ' לרשימת קניות הבאות שלי ממנה.
מזלי שאני מוקפת בנשות מקצוע טובות ומקצועיות שסוגרות לי את כל הפינות, כך רכשתי מינימום זוגות של כפכפי אצבע, טיפלתי בעור שלי ובהחלט השארתי את הנראות העסקית המרשימה שלי כאשת עסקים.
תגידו לי אם הצלחתי בפעם הבאה שניפגש 😊 

חן קרופניק-יח"צ ועוד
מצאו אותי בפייסבוק
ואני גם בלינקדין



תגובות